Deze vier sprekende voorbeelden zijn precies de houvast die je nodig hebt Copy

Opstart Pakket

  • Het aanmaken van vier social media accounts. Mogelijk zijn Facebook, Twitter, Snapchat, Instagram, Pinterest en YouTube.u00a0
  • Het invullen en stroomlijnen van alle drie de accounts, zoals persoonlijke details, profielfoto, headerfoto en bio. De ondernemer levert zelf de foto’s en teksten aan.u00a0
  • Optioneel: het opstellen van een persoonlijke bio.

Basis Pakket

  • Het wekelijks inplannen van 30 berichten verdeeld over twee verschillende social media kanalen, met gebruik van Buffer of Hootsuite. Content wordt aangeleverd door de ondernemer.u00a0u00a0
  • Nieuwe volgers in naam van de ondernemer schriftelijk een persoonlijk bedankje sturen via het desbetreffende social medium.u00a0u00a0
  • Een maandelijks overzicht van de statistieken van de drie social media kanalen.u00a0u00a0
  • Reageren op berichten van klanten doet de ondernemer zelf.u00a0

Premium Pakket

  • Het wekelijks inplannen van 50 berichten per social media kanaal, met gebruik van Buffer of Hootsuite. Minimaal 30 berichten worden aangeleverd door de ondernemer, de andere 20 berichten zijn interessante artikelen of #wistjedatjes die jij als virtual assistant uitzoekt.u00a0u00a0
  • Nieuwe volgers in naam van de ondernemer schriftelijk een persoonlijk bedankje sturen via het desbetreffende social medium.u00a0u00a0
  • Een maandelijks overzicht van de statistieken van de twee social media kanalen.u00a0u00a0
  • Reageren op berichten van klanten doet de virtual assistant indien het simpele vragen betrekt met betrekking tot de producten of diensten van de ondernemer. Persoonlijke interactie doet de ondernemer zelf.u00a0

Plus Pakket

  • Het wekelijks inplannen van zoveel berichten als gewenst, voor elk social media kanaal dat de ondernemer gebruikt, met gebruik van Buffer of Hootsuite. Als virtual assistant zoek je zelf relevant materiaal om te delen. Als de ondernemer graag iets specifieks wil delen dan kan dat altijd.u00a0u00a0
  • Nieuwe volgers in naam van de ondernemer schriftelijk een persoonlijk bedankje sturen via het desbetreffende social medium.u00a0u00a0
  • Een maandelijks overzicht van de statistieken van de social media kanalen.u00a0u00a0
  • Elk kwartaal een analyse van de statistieken en succes- en verbeterpunten.u00a0u00a0
  • Reageren op berichten van klanten doet de virtual assistant, geheel in de stem van de ondernemer.u00a0

Op deze manier is het voor de ondernemer duidelijk wat hij krijgt en voor jou wat je geeft. Binnen een bestaand pakket kan je altijd wat persoonlijke aanpassingen doen indien gewenst, maar het idee van een pakket is dat het vaststaat en dat je van elkaar weet wat je kunt verwachten. Dat is voor beide partijen duidelijk. De voorbeelden hier zijn natuurlijk enkel voorbeelden, pakketten vorm je volledig zelf en alles mag en alles kan.