Jouw doelgroep

Het is een feit dat als jij ergens tegenaan loopt er ergens op de wereld iemand is die dat ook doet. En op een wereld met miljarden mensen is het een feit dat er ontzettend veel mensen rondlopen met exact dezelfde vragen en hersenspinsels als jij. Omdat wij mensen nou eenmaal enorm op elkaar lijken.

En die mensen met dezelfde vragen en problemen als jij? Dat zijn jouw mensen. Dat zijn de mensen voor wie jij iets kunt betekenen, omdat jullie elkaar begrijpen. Juist dat begrijpen is van essentieel belang omdat je als VA op een hele persoonlijke basis samenwerkt.

En denk je nu naast ‘OMG, wat gaaf’ ook ‘Ja maar hallo, ik ben juist heel georganiseerd, hoe kan ik dan in hemelsnaam samenwerken met iemand die ook heel georganiseerd is? Die heeft mij dan toch helemaal niet nodig?’

Logische gedachte, maar niets om je zorgen over te maken.

Als VA doe je namelijk niet per definitie dingen die anderen niet kunnen. Je doet dingen waar je goed in bent, voor en met anderen die om wat voor reden dan ook dingen door jou willen laten doen omdat jullie op één lijn liggen. Omdat de ander er geen zin in heeft, het niet leuk vindt of er gewoon geen tijd voor wilt maken.

Daarom ben jij nodig. Om wie jij bent en om de manier waarop jij werkt.

Now, let’s rock ‘n roll. Wie is jouw doelgroep?