Maak je aanbod onweerstaanbaar Copy

Je hebt bepaald welke diensten je gaat aanbieden en aan wie. De vraag is nu hoe je je diensten gaat aanbieden. In welke vorm giet je je diensten en welk prijskaartje hang je daar aan?

Een veelgemaakte fout is om te denken dat als iets op een website staat dit automatisch betekent dat het ook verkoopt. Dat is niet zo. De manier waarop je je marketing voert zal voor een groot deel je verkoop bepalen, maar voordat je iets gaat verkopen moet je eerst een helder en aantrekkelijk aanbod vormgeven. Je gaat nu dus eerst bepalen hoe je wat er nu in je hoofd zit vertaalt naar een duidelijk en pakkend aanbod. Hoe maak je het ondernemers zo makkelijk mogelijk om voor jou te kiezen als nieuwe samenwerkingspartner?

Elke virtual assistant kiest zijn of haar eigen manier om diensten aan te bieden. De keuze die je maakt is afgestemd op de diensten zelf maar ook de behoeften van jezelf en je markt. Je hebt dus keuze in hoe je je diensten aanbiedt, maar gelukkig zijn er wel een aantal veel gebruikte mogelijkheden. Dit zijn vormen om je diensten aan te bieden, manieren die de meeste VAu2019s wereldwijd gebruiken. Handig dus, want dit zijn bewezen manieren die gewoon goed werken. We hebben ze voor je onderzocht en op een rijtje gezet.