Social media als service aanbieden is slim voor klantenbinding

Social media kunnen inzetten voor je eigen succes is fantastisch en voor jou misschien wel het enige wat je wilt. Maar wil je er meer mee doen? Ook dat is mogelijk. Want wat als je er ook op een andere manier een inkomstenbron van kunt maken?

Nu je social media marketing effectief kunt inzetten voor het succes van je eigen onderneming betekent dat ook dat, als je dat wilt, je deze waardevolle vaardigheden kunt omzetten in een winstgevend product. Door je nieuw geleerde vaardigheden direct aan je klanten aan te bieden als betaalde service creeër je een waardevolle inkomstenbron voor jezelf. Zo vergroot je je aanbod en ben je van grotere waarde voor nieuwe en bestaande klanten.

En social media als service is ook nog eens een slimme manier om klanten voor een langere tijd aan je te binden.

Social media vraagt namelijk een doorlopende inzet over een langere periode. Als jij die dienst als betaalde service kunt leveren voor je klanten betekent dat een langdurige samenwerking. Dat betekent meer zekerheid en een veel stabieler inkomen dan je zou hebben met losse opdrachten. Daarnaast heb je hierdoor op een regelmatige basis contact met je klant, waardoor jullie connectie versterkt en dat automatisch de kans vergroot dat je ook meer andere opdrachten toegespeeld krijgt.

Omdat social media als service aanbieden zo’n mooie kans is op langdurige samenwerkingen en daarmee een mogelijkheid voor jou om de stabiliteit en vrijheid te creeëren die je als ondernemer zo graag wilt willen je iets moois meegeven. Iets waarmee je je klanten echt goed kunt helpen en meer kunt leveren dan alleen het uitvoeren van wat de klant je vraagt te doen.

Je hebt nu kennis over social media die veel mensen niet hebben en het zal je nu opvallen hoeveel mensen online vastzitten in die vastgeroeste ideeën over social media en het bereiken van potentiële klanten. Niet alleen willen jouw klanten niets lievers dan meer klanten via social media, zij (en de rest van de wereld) smachten ook naar een meer authentieke manier van zakendoen dan wat we nu vaak zien. Jij kunt ze dit nu geven.

We willen je daarom deze volledige masterclass aanbieden om door te geven aan je eigen klanten. Je krijgt van ons een aangepaste versie van deze masterclass die je zelf kunt gebruiken om jouw klanten te coachen bij het vaststellen en behalen van hun eigen doelen.

Je kunt je klant dan helpen bij het ontrafelen van eventuele vastgeroeste ideeën en bijsturen waar nodig. Het maakt je een sterke social media manager. Omdat je niet enkel uitvoert wat de ander wilt, maar daadwerkelijk verstand van zaken hebt kun je je klanten effectief begeleiden en maak je jezelf onmisbaar.

Als social media manager heb je namelijk helemaal geen guru-status nodig (wat dat ook betekent) of 10.000 volgers. Want het maakt niet uit hoeveel volgers je hebt, het enige wat telt is het hebben van goede volgers. Met deze kennis kun jij een enorme upgrade bieden in het denken en handelen van je klanten en daarmee de nodige resultaten behalen.